I've seen a million people change but I will stay the same

Lov lov lov. Så underbart ! och så nödvändigt .
Dock så har denna dag varit det onödigaste jag varit med om.
Kom till skolan 20 över 10. 5 MINS LEKTION !!!.
Sen äta på max med brudarna. Sen börja 12 :/ gick runt och kolla massa på stan om mänskliga rättigheter.
jaa och då kl 1 var vi klara . men då ville ju såklart linda att jag skulle vänta med henne till 3 och eftersom jag är så snäll gjorde jag just det. trotts trötthet och skavsår .
När jag kom hem for jag och paps och köpte pizza PÅ SAMHÄLLET och lite godsaker till i kväll .

I kväll ska nämligen jag och linda se idol här .
och frida kommer lite senare och myser med oss :)
Min coola paps ska då på parteyyy. Så han dunkar ACDC här hemma .
Kommer vara samma visa när han kommer hem kl 2. Ironmaiden på högsta volym.
Vem blir super glad då och hoppar upp ur sängen och börjar rocka ? =D inte då ja.

Bara för att jag är extra snäll i dag tänkte jag visa några gammla godingar. Några gamla rävar ;)
med alla hästar i hagen, alla indianer i kanoten, hissen går ända upp och orginalet "hamstern som springer runt runt i hjulet".

   
  
  
  

You are the wonders of my world !

Kommentarer
Postat av: L 2

värsta jävla bilden jag sett! SATAN så fet......

2008-10-24 @ 17:47:05
Postat av: RORRO YO

hahaha jag ser ju ut som ett himla mongo på klassfest bilden, eve är min personliga assistent

2008-10-24 @ 23:44:02
Postat av: freaky_

Jooooooke :O !! haha

2008-10-25 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0