Im done.

00.00 är klockan just nu när jag börjar skiva. Så jag fick önska !
Ska snart gå och dusha och hoppa i säng, och vet ni vad ? i morrn när jag vaknar kring 11 kommer kl bara vara 10 :O för man ska ju vrida tillbaka kl ett varv i natt. men som sagt, skulle gärna haft det när det var skola så man fick sova en timma tidigare (A).

Denna kväll har i alla fall spenderats hos Linda j .
hon började skriva att jag skulle komma kl 5 då jag satt i pymen och såg på tv.
Så jag hoppade i dushen och skynde på mamma med maten men det tog en himla tid.
vi åt potatisgrattäng och kykling . mumms ! med tk och emma till och med :)
När jag till slut satte fart där vid 7 så for jag och köpte lite godis av frida på kisoken och då fastna jag där ett tag.
och den när jag till slut drog vidare träffade jag johan och fastnade där.
men till slut kom jag till linda där även camilla var :)
vi såg filmen

Som var sådär. inte så bra slut och så . men den var ganska läskig !
Sen så såg vi

Som var svin bra. jag som var lite skeptisk för jag har aldrig ens sett ett avsnitt. men den var faktikst skit bra :) frida kom också förbid då efter hon slutat och busades :)
Efter det tog jag min moppe och brummade genom SAMHÄLLET och drog hem.

I morgon ska jag i alla fall på kalas i gärdsmark.
Emma och tk (moster och hennes kille) har just köpt hus där. så vi ska dit och fira hennes och min födelse dag. även om det var lite länga sen. Så ska få paket av mormor och moster :D sen blire kanske förbid en sväng på stan och köpa telefon. man vet aldrig ;).

Sov gott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0