I just want to hide away

Hej hej :) !
Sitter här och lyssnar på Laleh-Hide away !
I dag
har varit en tung dag. var jätte trött så jag snozade i en halvtimme ! jätte skönt men vart lite stressigt sen.
Sen skola med två lektioner.
Sen gick jag på stan ett tag och lämnade i gen mina skor och köpte en sak som kommer längre ner.
For då sen till byske folktandvård !
haha var lite nervös men det gick bra . hade inga hål och jag fick tom en tandborste (A) haha.
så nu är jag ensam hemma och har gjort mat. Om ett tag kommer väl linda :)
Har föresten hittat en mobil som jag vill ha med :D och någon av dessa ipods, vet inte vilken färg ! får se hur det blir !
 

I morgon blire fika med moa på waynes efter skolan :D
Sen blire hem och sova och göra sig ornding sen blire fest med flicksen från klassen !
tror det blir super kul :D
Jag har väl bestämmt lite att vi ska fira mig mohahah !
har dock ingen aning vad jag ska ha på mig.. men vad kan jag säga ? det löser sig :)


Mitt köp
Stickat från Bik bok 349 kr

Nu ska jag gå och lägga mig och se lost. linda har bränt ut 4 säsongen så det är super spännande :)
Pussheej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0