Happy birthday

Så här såg min födelsedag ut :
Vaknade av
att ingen sjöng till mig :O Vart väldigt ledsen !
Utan den första som sjöng för mig var faktiskt anna . tack haha !
gick i alla fall in i min systers rum och pratade lite med henne tills jag fick nog och harklade mig lite för att hon skulle komma i håg att jag fyllde år. men istället vart hennes reaktion: Jag vet jag har din morgonrock , förlåt ! . Haha men till slut kom hon på vad jag mena.
Tur att man hade på ljudlös i dag på lektionerna i alla fall för ja ha fått massa grattis sms :)
det finaste var nog förövrigt av familjen selin ;D !
Fick välja mat i dag också och då vart det Potatisgrattäng med kykling fiile och grekissallad och bröd och majskolvar med olika såser och så . Helt underbart gott :)
Sen vart det tårta och pressenter. fick pengar av farmor och farfar och av mina päron (tillenmobil) Sen fick jag ett pressentkort på sminkning på make up store från lillan :)

  

Fick även de fina kortet av teresa med tanten på. I det skrev hon "snart är du lika ful som kärringen, men du kommer aldrig bli så vig" . Måste jag nämna att jag ÄLSKAR min syster ? HAHA ;).

Klarade att blåsa ut ljusen. Ingen stor nyhet vad jag önskade mig....

Nu har jag i alla fall varit på djup vatten arobix med Emma Emma Josse och Linda J :) väldigt kul men jobbigt !
och nu är jag väldigt redo för sängen !
Har redovisning i phykologin så jag måste bara träna lite på den :S.

Avslutar detta års födelsedag med denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0