Grate taste

Hey hey !
Första dag med lov och jag har redan ångest att det kommer gå för fort.
men jag ska njuta så länge jag kan =D

I går såg vi ju idol. fel person åkte helt klart ! Sepideh kevin och robin(blond) Kan ju åka !
men min lars var king som vanligt ! Efter idol kom Frida och cizzi :D
Vi åt kladdkaka med glass och pratade osv :)
Jag gjorde ett tappert försök på en inbakad fläta i fridas hår men det vart ju som det vart (A).
När dom andra farit la jag mig och såg one tree hill och desperat houswifes .
Sen somnade jag väll kring 2 . bra tid att börja lovet på ;) .

Jag håller på försöka fixa en snygg design . men det är fan svårt !
Hur man än gör blir det typ fult och jag blir arg och jaaa. men förhoppningsvis kommer den upp innan kort :)

  


Mummsfillibaba !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0