Got to find

Vaknade före pappa kom hem i dag. vill säga före 11 ! haha
Sen fick jag köra bil till farfar. fick dock motorstopp vid 4 vägskorsningen vid SAMHÄLLET. Pinsamt :S
men sen så for jag farfar och kusinerna cia och milla till kågesågens matsal där farmor jobbar och åt lunch :D
Super gott !

Sen körde farfar oss hit. och sen ritade jag och tjejerna, spelade spel och såg monsters inc :)

I kväll blire att sola med linda (kan inte vara ett riktigt spöke på halloween ;) ) och sen ska vi träna. antligen gymma eller vattengympa. får se hur det blir.

Är super tagg på i morgon :D
När jag Linda josse och emma lu ska till ume och shoppppppa !.
vill bara fara och shoppa någon annan stans än skell. sen har jag just fått lön också så det är perfa :D




 

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH nej! så himla pinsamt! ;)

2008-10-27 @ 23:41:07
URL: http://annilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0