Finally friday

Hallå :)
kom just hem
efter ha gått med johan och krille hem :)
Före det var det skola och samhälls prov, gick väl sådär :/
Sen gick jag och linda på stan ett tag och köpte en klubba som jag tappa på marken (A) inte min dag..
Sen bussen hem.

Det blir inge party i kväll utan det blir nog i morgon i stället.
Så i kväll kommer nog Linda och Johan hit mabey och slappar med mig :)
Jag och teresa ska käka pommes och kebab kött och sen ska jag och köpa chips. visst märks det att det är helg ?

Annars vare väl inge mer.. mår inge super i dag. är snorig och trött och less och jaa . en vecka utan prat så..
men nu är helg och jag ska parta och sova och anmält må underbart med massa trevligt folk :)


Dagens
kofta bik bok
Lac leggings cubus
klocka ur och penn
halsduk gina.
och till det uggs :) mys pys !

Pusspuss
Wonders why he doesn't call and why he doesn't care !

Kommentarer
Postat av: Moa

Amanda, du är för snygg för världen! =)

2008-10-04 @ 00:51:43
URL: http://mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0