Don't say you're sorry it's wasted on me

well it's harder nowso much harder nowto try and giveand try and let it goi can't forgivei can't let godon't say you're sorrydon't say you're sorrydon't say you're sorryit's wasted on meit's wasted on meit's wasted on me
Belasco - Lawman
-
i dag har det varit världens slöaste och ovärdaste dag.
Sjuk huset på morgonen. har skött mig bra till min mammas förvåning !
Sen spruta i armen. Ajajajajaja. eller inte så ont. men armen blir som stel och det gör ont när det sprutar in giftet(Almoste) och när hon tar ut den. började blöda en massa med :O Ska i alla fall tillbaka till vita huset om tre veckor för att ta lite blodprover som jag så klart ska ta i fingret. sen den dag dom var tvungen att sticka kanyler i händerna på mig 4 gånger har jag inte varit ett stort fan av kanyler . så nu blire stick i fingret och pressa ut 4 liter blod. men det funka !

Sen hade jag matte svenska engelska.
Där vi hade genomgång , film och film.
Så när vi slutade kunde jag och linda inte hålla oss från att klaga. sen klaga lite till osv.
Lät unjefär så här. jag är trött. jag är hungrig. jag vill dö. Jag vill inte ha svenska prov.

efter det vart det stan där jag la av min jacka som min kära mamma ska köpa åt mig i dag. och gick och köpte hårfärg, blev dock väldigt förbannad när den kosta 209 kr. men förhoppningsvis räcker det till två utväxter ! Så Gulle emma ska färga det på torsdag :D .

Sen i kväll blire typ att plugga livet ur sig och sedan ta en paus och fara på djup vatten areobixs med linda j !
Som typ alla mina kvällar ser ut denna vecka. plugga och träna. plugga och träna !
Så det är bara sätta i gång nu då. Pusspuss
-
Because maybe You're gonna be the one that saves me And after all You're my wonderwall
Oasis- wonderwall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0