And sing whatever you have to sing

Linda for just hem så nu sitter jag är :) Ensam hemma till i morogn så jag ska njuta till max !

Igår då. Vi var först hos emma andersson och myste hon jag linda och stina :) Väldigt trevligt.
sen tog vi taxi för 100 spän typ till degerbyn där det var massa trevligt folk ! Var väl dock sådär på party nivån men jag hade kul :) . Sen drog vi med hjalmar osv till h&m där vi träffade benjamin som fixade skjus åt oss hem. väldigt snällt:) träffade även mina snygga klasskamrater som var så lungna så ;D . Bilturen hem var ju väldigt kul :O eller hur linda ? och sen när vi kom hem så fikade vi lite,pratade med teresa och dom sen gick jag och linda och la oss i mina pärons säng. SUPER SKÖNT dock lite tråkigt att vi var hemma så tidigt bra. Som benjamin sa vi skulle ha stannat i stan men men :) nästa gång !

Nu i dag är min mage inte helt okej. men jag och Linda har även haft en tjockis dag med filmen mamma mia :).
Vi for upp och handlade massor av godsaker till lite skrek DE. Haha tror inte någon fattar men men (A).

A men det var en bra avslutning på helgen :) Hoppas ni har haft en bra helg !
Och som linda säger Man kan inte älska någon som inte finns länge .
Med dom orden avslutar jag !


Kommentarer
Postat av: DE

hiihiii :*

2008-10-05 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0