all chocked up

Heej sitter och ser topmodel medan jag gör mat åt jag och mamma
har lite små brottom så hinner inget långt inlägg !
I dag skola, halva dan på campus var väll okey när man fick bullar ;D haha !
Sen geografi prov :S ve tinte hur det gick men men !
Han med 3 bussen så vi åkte med josse emma och jocke :) !
så nu har jag åkt med josse alla dagar denna vecka . cooolt !
Föresten i morrn är jag ledig, så jag ska sova sova sova och plugga plugga plugga.
Aja .
Nu ska jag snart käka sen ska jag till pontus.
Bye !

What am I suppose to say ?

Kommentarer
Postat av: Moa

Duktig tjej=)

Du jag har ett erbjudande/förslag till dig. Skriv till mig på msn så fort vi är ute samtidigt=)

2008-10-16 @ 13:29:15
URL: http://mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0