1,5 . It hurts !

Heejsan !
Lite surt att stiga upp i morshe !
gick och la mig halv 12 i går och somnade inte direkt så jag har väl bara sovit några timmar :/
Skönt med sovmorgon i morrn i alla fall :)
Annars så har jag haft två redovisningar i dag och dom gick väl sådär ! sen i morrn prov.
Efter skolan gick jag på stan !
Hittade en kofta, en mössa, leggings och ett nagelack :)
Hittade även en jacka på carlings som jag kanske slår till på ! men är lite fundersam för det är en så pass stor modell så är lite rädd att jag kommer se ut som en jätte. men ska i alla fall ta hem och prova ! måste som vara helt säker .

Mössa Indiska 79 kr.
Leggings cubus 129 kr
Vitt nagelack kicks
. super snyggt !
(koftan får jag visa senare)

I kväll ska jag plugga och se idol. Lars ska tala ut om vårt förhållande och att vi ska gifta oss så missa inte det !

Mormor är förövrigt här och städar mitt rum (A) . sen har hon just bjudit på köttbullar Mumms .
När jag var liten sjöng jag alltid : Mormor har en egen värld, mormor kom och lek med mig, mormor kom och lek med mig för jag älskar DIG . Haha :]

Måste fan tillägga att jag blir så sjukt förbannad på ANONYM. så jävla feg att inte våga stå för det man säger. Om du inte vågar det behöver du inte säga nått överhuvudtaget !

Ett och ett halvt år
Grattis.......
Wonders why he doesn't call and why he doesn't care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0