You're not living 'til you're living, Living with me

Hey allihopa.
Slappkänna att det är helg lördag har det varit i dag .
Ha delat dagen med en underbar varelse- min säng !

Gårdagen vart det pizza från irnas och sen äta det hos emme till idol.
Vi var Jag linda rosanna thea mari evelina emilia anna elin och madde :)
och emilas två super söta småsyskon som jag fick rita med. haha hilding vart dock inte så nöjd över min teckning av Blixten från bilar. så fick göra om den tre gånger (A) men tur att jag kan rita ariel SEBASTIAn och triton i alla fall ;D Haha !

Nu sitter jag här samtidigt som jag spelar musik gör mat och blåser mitt hår.
En tjej kan göra mer en två saker samtidigt ser det ut som ;)
Ska snart dra till bussen till stan och se bio med marii =D



Ha en trevlig kväll ! Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0