You say you care for me But hide it well

Hej hej !
Sovmorgon i dag :) skönt även om det bara är en timme !
I går for jag ju till kevin och emsan följde med :)
vi gjorde popcorn och chips och pratade på. Sen kom simon simon och erik och då satte vi på (DOM Haha) Haloween film från 07 typ . var lite scary ! Phykoooo unge thats fore sure.
Sen kom pappa och hämtade mig och hade tänkt köra hem men då blev det ju typ snöstorm så då sket vi i det.
När jag väl kom hem fick jag tråkiga nyheter. Säger inte mer än så för jag tror inte jag får. men vart verkligen ledsen.. Kan inte fatta att du är borta.

Nu ska jag ringa till farfar och fråga om han kan köra mig till bussen :]
Känner att jag inte orkar cykla i dag ! .
Sees . Pusspuss!

Alter Brigde- watch over you <3
I try to carry you
And make you whole
But it was never enough
I must go
And who is gonna save you when I'm gone?
And who'll watch over you?
And I will give you strength when you're not strong?
Who'll watch over you when I've gone away?

Snow is on the ground
Winter's come
You long to hear my voice
But I'm long gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0