You are

Heey heeey !
Kom just
hem från fröken selin efter att ha spenderat några timmar där !
For dit i går vid 4 tiden med 4 pajer som jag bjöd på till middag ;D haha !
Sen såg vi despret och oth . men oth sög vart jätte arg !.

Sen var ju tanken att vi skulle dippa grönsaker och vara lite nyggiga. men blev till slut popcorn chips och EN paprika.
Vi satte oss först och såg lilla sjöjunfrun 2 (A) . Och sedan såg vi mirrors ... ush säger jag bara !
Jag har i alla fall tre filmer jag vill se nu . twiglight, pinnapel express och saw 5 . bioslashfilm någon ?

Annars så såg vi isprinsessan i dag också . haha så massa film hare blivigt !
Nu har jag inte så mycket mer att säga än att jag måste plugga engelska . redovisning i morrn så :)
men ha en bra dag . en snööööig dag =D


You are the strength That keeps me walking !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0