wishing for rain as I stand in the desert

Trött trött trött. Most nights I hardly sleep ron pope.
En till ovärd dag och det känns som man lika gärna skulle kunna skippa denna vecka för vi gör inge vettigt.
eller just ja har i alla fall lärt mig att 800 får hiv i South africa varje dag. inte avundsjuk !
Annars så har ju anna och rosanna kommit tillbaka från stockholm. dom har varit ochs ett gavin och det är jag faktikst avundsjuk på ! Sen har vi gjort upp planer för i helgen som jag taggar sönder på :D .

I kväll blire bonde söker fru, eller som linda sa Bonde söker hora, och sen blire grace . Sen ska jag sova en natt fri utan känningar. har nämligen fått det två nätter i rad. och jag är inte så glad när man till slut somnar 1 och sen vaknar 3 av känning . sen ska man upp 6 . Varför ens gå och lägga sig då ?

MEN NU . I MORGON PIZZA :D:D:D årets höjdare, årets godaste pizza i hela världen. jo skolans !
Ska typ ta med mig matlådor och fylla och frysa ner och sluta skolan och bara sitta hemma och äta pizza.
Blir i alla fall ingen frukost i morrn. jaa akta er ni på a torp kommer inte bli nå över.

Nej men nu, nog om fett !
I morgon redovisning :( Sen måte jag hitta nå fint och köpa till i helgen !

Paramore-
Decode &
We Are Broken 
Ska även länka denna underbara blogg
http://annilia.blogg.se/ . LÄS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0