Who are you ? You are so stupid.

Sådär ja . nu är jag hemma i gen från linda !
HAHHA Alltså vad kan man säga. jag har då hållt på skratta i hjäl mig samtidigt som man svettas i hjäl.
Jag linda och skivan i hennes vardasrum och då gåre hett till.
vi valde i alla fall låten Älskade ängel med lillbabs . Ni vet bert låten ;D



Några moves från detta klipp kommer ni få se spsk2 .
vi har tränat och slitet för att ge er och självklar RONALD rauuweerr...

Nu kom även min syster hem som har varit på studsmatte läger i älvsbyn. fråga mig inte varför.
men hon har i alla fall brytit nacken osv. Hoppas hon har tagit nå pic så man kan få se !
Nu ska jag käka hemagjorda piråger :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Brutit nacken? :O

2008-11-16 @ 19:34:28
URL: http://mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0