one little word. give me one word. give me Im sorry

Hey lets kick it.
sitter och ser grace med ullan :) blir sova här så skönt och slippa fara hem.
har jobbat till halv 9 så jag är super slut.
ida jobbade jag med jannete =D och kom in massa goa kunder.
har mest suttit i kassan och i dag har det gått super. inte gjort fel typ en enda gång !
smakade även den nya lokan med jordgubb och nått mer. den var super gooood !

I morgon blire jobb på förmiddagen sen stan med linda och shoppa och käka ;D
sen får vi se om jag orkar ta mig hem eller om jag stannar här.
kan ingen bjuda mig på en resa så långt bort som det går ? .

Annars ligger dom här änglarna och sover


Nu ska jag fortsätta se.
Ha det bra tjaaao.

Du kommer bara göra mig besviken om och om i gen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0