Just live your life !

Vaknade i ett kaos =O
I går när jag och linda kom hem vid 3 så hade vi bara snört av oss kläderna på golvet, snört alla grejjer på golvet och bara lagt oss. och nu ser det unjefär ut som jag inte städat mitt rum på en vecka (ser ut som vanligt alltså).

Nämen nu ska jag berätta om går dagen.
Började då hos fröken nordahl med dricka chips idol och singstar =D
Vi Var jag Linda Mari Evelina Emilia Anna rosanna Madde elin och tea =D
Efter det drog vi vidare med buss till stan där vi gick till en lokal vid balder (old fallow?) där det var massa folk !
Var väl ganska trevligt. träffade massa frisör tjejer så vart kallad "sommar" typ hela kvällen haha sen jag var modell med temat sommar för jb ;D . annars äre ju ganska kul när killar säger "äre amandalundmark.blogg.se" haha den såg man inte komma !.
Sen drog vi till olles och träffade lite folk där utanför och sen drog vi vidare till max där man även träffade massa folk :)
Till slut kom Anton och hämtade oss och körde hem oss =D !
Nämen om man ska snacka om hela kvällen så var förfesten roligast, som vanligt, men hela kvällen vart faktiskt riktigt lyckad =) .

Här Kommer lite bilder =)
Kommer säkert upp mer sen när jag får av dom andra !
Alla min vänner Är dom snyggaste jag har sett !

  
  
  


Haha rosanna ;)
Nämen och såklart kvällens höjdpunkt

videosamtal med anna nordahl . Haha super king !
Där ser ni även min nya mobil =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah AJ vilka jävla risbilder

öj, hörrdu,kvällens höjdpunkt var ju att sitta gränsle över dig!

2008-11-08 @ 16:10:30
Postat av: ann i annilia

alltså HEEEEL

2008-11-09 @ 12:20:40
URL: http://annilia.blogg.se/
Postat av: julia

hej, =)

-vars köpte du den?, och hur mkt??

2008-11-13 @ 11:40:13
URL: http://julliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0