For my day

Hey hey :)
Kom just hem och ska snart börja plugga !
I dag har jag varit jätte trött. somnade på första lektionen på golvet (A).
Sen hade jag bara en lektion till !
Efter det gick jag på stan med linda och sen med sebbe :)
Sen skulle jag till sjukhuset så då följde sebbe mig en bit på vägen innan han var tvungen dra till bussen. snällt snällt !
Sen drog jag till sjukan. tog blod prov och pratade lite med min babe till docktor.
efter det skulle jag ju igentligen gå och äta på viking med min family men dom skulle inte det förän 5 så då köpte pappa ett skrov till mig istället så jag fick äta och sen drog jag till bussen !

Fick just höra att jag ska och bada på badhuset. men tror jag skippar det ! måste ju plugga då.
ARGGHHWWWWWWWW . var bara tvungen att avreagera mig lite för det går åt helvete i skolan.
jag försöker och jag pluggar och endå går det sug. fattar inte varför jag kommer in i såna här svacker i bland när det bara går åt helvete. men jag är less i alla fall !! Så i morgon ska jag spika! så det innebär hela kvällen med plugg.

Gick i alla fall och köpte såna här i dag på gina för 99 kr :) Insperation av elin kling och lisaplace . super snyggt tycker jag =D


Plugg nu. ta mitt !
Heey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0