She said I can tell you rock

Hej alla glada =D
Exact en måndag kvar till jul och jag har julstämning med all denna snö som kommit =D=D=D
Var dock lite jobbigt att cykla i snöoväder i morshe. trodde jag skulle missa bussen så jag cyklade så fort så jag höll på kräkas.

Annars så sa vi tjejer på skolan att nu jävlar. i dag ska vi börja med godis löfte att vi inte får äta godis på veckorna eller dricka läsk. bara 2 dagar på helgen !
Vad är det första dom gör när vi får rast på skapande ? Joo går till dorran och jag följer lydigt med.
Säger då bara det . I morgon tar vi nya tag ;)

Annars så har skapande verksamhet varit ovanligt rolig i dag :O Why is that ?
Jo för att först skällde vi lite på våran opedagogiska lärare och sen klippte jag och rosanna snygg snygga masker som vi sen fick skäll för. men visst vare värt det ?! OJA .

  

Now I ain't sayin' she a gold digger
But she ain't messin' wit no broke niggaz
!!

AmandaLundmark säger:

DU jag säger Bara MONEY talks. And i got the money ;)

Rosanna säger:

if you scratch my back, i will scratch yours, but you didnt scratch mine, so i am going to stab you in yours ;)

Nu vet alla vad som hänt i morgon när ambulansen står på skolan och åkesson försökt rädda mig från tjejen som ändrar på ordspråken. I morgon när jag wake up. I say a littel pray for u. caus you going down !
Peac !
Out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så jääääääkla värt!;D muhaha, det kommer inte komma någon ambulans, när dom får veta att det är du som är skadad kommer dom bara vända om!

2008-11-25 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0