Give me speed

heeey :)
gick just hem med johan när jag märker att mina tygskor har ett hål i undersidan :(
Så först vart jag blöt och sen kall. och inte nog med det det var ju mina favoriter ! tur att jag har 3 par till och trösta mig till ;)

En greeej som jag är lite ledsen över i dag är ju att det är den 11 november. vilket innebär att jag igentligen skulle vara på väg till ume nu och se håkan :( men får vänta några månader till då...

Aja Nu om Amandas life as a tempo girl.
jaa det är kul att stå i kassan :D men dock inte i spel kassan för jag fattar 0 . Hej ge mig en godispåse ? jaa en harry boy 75 . neej ush. men jag lär mig väl.
Har jobbat med jenny nu i två dagar och hon är jätte trevlig. Jobbade även i går med micke som är utvecklingsstörd och jobbar där 3 timmar i veckan. haha han började säga till ulrika att jag var söt och att han ville jobba med mig mer osv ! Så ulrika säger att han har en lite krush on me !
Finns massa goa kunder som kommer in varje dag =D
Nämen jobbar antligen förmiddag från c halv 7 till typ 2-3 eller eftermiddag från 2-3 till 8 !

Nu känns det skönt att få komma hem lite och sova i sin egen säng !
Ikväll blire linda s först och se oth och desperat ! Sen blire linda j och Djupvattenarobix =D

Tänkte i allafall visa ett nagel lack som jag köpte i dag och sminket jag valde från make up store .
Så här kommere !
 

Ett mörk blått nagel lack som jag älskarälskarälskar.
En rosa rouge som är lite mer som en bas rouge.
Svampar och en puder kudde .
Sen tog jag även en svart kajal som är vattenfast och går bättre att sudda ut. Sen ett ljust läppstifft som inte syns så mycket .

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0