The smile on your face

Heyy heeey !
uppe tidigt är jag
. har tom hunnit städa mitt rum och allt !
Paps ska ju ha 40 års fest här i dag så jag var en snäll flicka och städade mitt rum och tog bort lite grejjer från hallen och sådär !
Själv ska jag dra till linda sen . vill liksom inte festa med gubbar (A).
vi ska då ha myspys med film och lite godsaker. tror vi ska se mirrors och då kommer jag dö. tur att jag ska sova där så jag kan väcka henne om jag får mardrömmar ! haha.

I går då .
Då körde jag bil för första gånger på e4
:) trodde det skulle bli kul att jag fick köra med lite fart men vad händer då ?
Joo vi kommer bakom en lastbil som kör typ 80 och pappa grinar och säger "idag ska du inte köra om en lastbil i det här snövädret" så jag fick ligga på 70 hela vägen :( . plus att jag fick motorstopp just i uppförsbacken vid folkan. haha ingen bra körning alls.....

Jaa sen så bastade spelade lite spel (ägde kevin på hej knekt) och lyssnade på musik :)
var jag emma lu jocke matte adam sebbe erik anton anton och kevin !
Sen drog vi några öl i bastun också och jag höll på spy . ursh och fy !
Men jag kunde då sitta länge i bastun för en gångs skull :O jag tycker ju alltid att det är för varmt och kan typ inte andas men jag satt då lätt en timme i går =D super stolt.
Sen på kvällen körde Snäll sebbe hem mig :D tack för det ! haha fast först skulle vi ju till östanbäck och he ut grabbarna som var 4 stycken redan så det var super trångt. har typ ont i alla kroppsdelar i dag (A) haha.
Nämen det var faktiskt riktigt kul och här kommer det lite pics som emma den snygga tog :) Tyvärr äre inga bastar bilder eller kanske ska säga tur he-he.
  
   
  

Kommentarer
Postat av: katten600

40 års fest, det var en jävligt lång fest!

2008-11-24 @ 00:17:57
URL: http://katten600.blogg.se/
Postat av: Sebb3

Haha nämen där är ju jag ;D

2008-11-26 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0