The quiet scares me 'cause it screams the truth'

Morning =)
Sitter här i pymen och försöker vakna.
Ska snart gå och käka lite frulle och sen så ska jag köra till linda.
Där ska vi två, dom mest fantasifulla och dom med dom skönaste movsen, göra ett musik pogramm som vi ska visa upp för våran klass i morgon. inte orolig ett dugg.. pff !

ska bara berätta om i går då.
Då for mamma och pappa på hockey och sen skulle dom till emma.
Så då kom Emma josse frida marcus jocke anton anton erik sebbe till mig !
Först såg vi Felon

Handlar om en kille som ska till fängelset och hur han försöker överleva där. och den var sjukt bra ! och sjukt sorlig i slutet men den var superduper bra !
Jag och erik ville ju igentligen se story of the sehorse men vi vart ner röstade :(.
efter det for vi ut i kall piss vädret och skulle grilla pinbröd och det slutade med att pappa fick göra upp elden, alla höll på frysa i hjäl och att tjejerna började kasta pinnbrödet i magen på varan (?) HAHA .
Sen for tjejerna och anton gånger 2 och sebbe för dom skulle och köra några till stan.
Så kvar blev jag och Jocke och erik som såg lite film och chillade . sen kom adam även förbid !
Dom for väl hem kring 1 tiden och då gick jag och la mig och somnade direkt !
Amen det var en jätte trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: ann i annilia som inte har koll

va, är det imorn alla ska visa musikprogrammet ? hehe

2008-11-16 @ 14:40:05
URL: http://annilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0