Shit happens life go on

Heeey.
Sitter här och läser sofis mode
och ska strax börja med phykologin !
Var ju och åt på gästis med mamma pappa och teresa :) mumms vare . dom andra åt plankstek och jag som svart får åt lövbit men jag tycker endå mitt va godast !
Annars var vi förbid på ica mamma köpte godis till oss till bonde söker lyx prostituerad och teresa köpte hår färg som jag ska göra medans. blir brunt med slingor ! vill ju igentingen att hon ska ha rött men men .

Annars var vi ju på tinget i dag . det var som spännande och ett roligt fall tycker jag . haha !
Sen gick ja på stan och köpte en mössa och vantar =D ni vet. lurv innuti mössa ! Super töntingt snyggt men kommer vara förbannat skönt =D

I morgon blire skola sen sjukhuset och ta blod prov och massa sånt skit ! :(
Hatar sjukhuset. blir så trött efter jag varit där ! men det kanske blir att käka med mormor morfar emma och tk efter å då äre ju värt =D men vi får se hur det blir !.

Just ja matte prov i dag .gick åt h-vete. sen fick jag igen geografin och den gick bättre än väntat så vart pretty pleast =D
Nämen nu måste jag börja plugga.
PS EMILIA OCH ANNA . KOMMER INTE PRATA MED ER I MORGON ! Kommer enbart sparka er i ansiktet.

HAHA just jaaa .. när vi var på gästis var jag och teresa ensamma och då tar jag satts och sparkar upp mot hennes huvud . och jag som är så vig . (A) . träffar rakt framför hennes ansikte så hon typ skriker och kastar sig bak. fruktansvärt roligt.
Satt även sen och skämtade om att när jag kom in i dag på tinget skulle farmor sitta där med orange overål och handbojjor och varit åtalad för knarklanging. Shit happens säger hon då (hennes nya ordspåk,ej ironi denna gång).

Aja hejdååå .
Glöm inte se bonde söker lyx prostituerad till billigt pris ! (ROSSANNA ÄR MED) ;););));););)))

Kommentarer
Postat av: L nummer 2

phykologi??????? om det är pSykologi du menar så..... ja!;)

2008-11-19 @ 20:28:26
Postat av: Anonym

HAHA ta det lungt!! du kan få ta kort på min rumpa om du vill ;) jag bjussar på mig själv :D

2008-11-19 @ 23:18:23
URL: http://annilia.blogg.se/
Postat av: ROSANNA

AJ AMANDA den där träffade raaakt i hjärtat!

2008-11-20 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0