prove it to me first

Heyy heyy !
Sitter här
i pausen av top model :)
Denna dag var inte så speciell ! fick sluta 45 min tidare
sen fick vi inte plats på kvart över 2 an och då sa dom att dom skulle skicka efter en annan buss sen drog dom.
Kom det en buss ? eh nej . så jag fryser fortfarande.

EN ANNAN ROLIG SAK som fyllde mitt hjärta med värme var när rosanna sa
- Amanda om du föder barn med en svart man KANSKE du får ett normal färgat vitt barn.
HAHHA för att jag är så jävla blek. Dom ska börja kalla mig Amandavit.

I kväll blire att fara till emme. beställa pizza och se idol med lite flicks .
Blir nog super :*

Ha en trevlig kväll :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

täck dig! Du bländar mig! ;)

2008-11-28 @ 17:16:45
URL: http://annilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0