My heart beating out of my chest

  

Min nya klänning från gina för 300 kr.
Volang hela med snygg rygg och flyger när man snurrar.
When you spin me round round lalallaa.

I helgen äre en vit helg. bokstavligt talat med lite snö men ni fattar vad jag menar.
Känns trist men skönt nu när man är ensam hemma och äter tomteskumm =)
Dock inte så kul att man har pressen och plugga och göra ett musikpogram men men.
Har inge kul och säga förutom denna smarta konversation?
Amz- Onsdag den 19 , är det en fredag ?
Alla- HAHA.
eller denna
Lindz - Jag skulle vilja sätta på lösögonfransar på en kines
Alla- HAHA.
Ah alla fattar nog inte humorn i det hela , men är man 4 tjejer som ätit alldeles för mycket godis och vissa dräglat alldeles för mycket till idol så skulle man ha skrattat.

typiskt.

EmmaLindholm/ säger:

FESTA?. :D

MÅSTE STÅ I MOT. äta tomteskum och stå i mot !
Ska gå och binda fast mig i sängen nu .. eller nej hjälp . Låsa dörren först !


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Du är knas och din klänning är kalas ;) chasing*

2008-11-17 @ 23:27:53
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0