memories fade away

HAHA Min lillasyster sitter och skriver "boken om mig" som man skrev i 8 an.
Då var jag ju så klart tvungen och rota fram min.

Då stötte jag på Ett barndomsminne, och så här löd det .

Ett av alla dom bus jag och camilla lundsten och jag gjort var när vi var små och det alltid var en katt på våran baksida som älskade att hälsa på. Jag och camilla kallade denna gul oranga katt Fiskkatt och en solig dag vestämde vi oss för att han behövde bada. Då tog vi ut en kanna med vatten, men det kom så lite vatten hela tiden och vi var ju tvungna och gå in och hämta mer hela tiden så det vart för jobbigt.Då fick vi syn på grannens stora vattentunna som var till hälften full med brunt "geggigt" vatten och bruna löv. Alltså den perfekta platsen att bada en katt på.
Då tog vi mitt lila glittriga hopprep och knöt runt kattens hals och stod och doppade honom i tunnan.
Katten skrek och försökte komma upp med vi tryckte ner honom i gen.
Sedan kom mamma ut och räddade katten, som nog var nära på dö just då. Sedan släppte mamma katten fri och han sprang snabbt i väg och kom aldrig mer tillbaka.

HAHAH Alltså så sjukt!!!
måste tillägga att vi menade faktiskt inge illa mot katten. är inte djurplågare alls men man kan ju inte göra annat än skratta när man läser det :P

Riktigt kul att läsa boken, om vad jag skrivit om min familj mina tjej kompisar och massa äventyr ;D
Dock.. gissa vem jag skrev var min bästa bästis ...
                  4 år.

Kommentarer
Postat av: bryr mig

fattar inte hur han kan..

2008-11-03 @ 21:04:55
Postat av: rebeckali

hahahaha! stackars katt ^^

2008-11-03 @ 21:21:05
URL: http://rebeckali.devote.se
Postat av: Anonym

hahaha fiskkatt..

2008-11-05 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0