Im still to tierd to care

Heey heeey !
Skön dag :) har haft engelska och mentor sen fick vi veta att samhällsen var inställd så vi fick sluta kvart över 12 !
Då åkte jag och linda med anton in till stan "på med bilbälterna" HAHA .
Sen gick vi på stan en snabb snabbis och sedan tog vi 1 bussen hem.
Då gick jag på baken och sen for jag hem och sov och såg top model =D

I kväll blire drängsmark och basta med lite folk ! =D

Jaja . i dag när jag var på stan skulle jag då snabba mig in på Make up store och köpa en fondation. men dom hade inte den jag vanligt vis bruka ha och skulle inte få in den förän efter mitten på desember :S
i alla fall så köpte jag en annan . eller den nya rättare sagt ! Med borste i så man pummpar på det. har inte provat den än men tror den är skit bra med tanken på att den kommer vara så lätt och ta med och allt :) 335 kr gick den på i alla fall !


Sen måste jag även säga förlåt till lilla söta emilia.
var inte meningen att träffa dig i huvet med en snöboll (A)
Inte heller meningen att ha stoppat i som sagt.... is bitar , stenar och ett spjut HAHA.

Ja just ja SNÖ :D Var lagomt arg när jag var tvungen och cykla i snö storm i morshe men nu är jag happy.
Kom lite mer också så man kan dra fram brädan !
Men en sak som kommer hända är ju att jag kommer ramla med uggsen. hoppas det är på ett lite mer osynlig plats än förra året då det hände på buss station, SAMHÄLLET och karramell tåget . haha !

Nämen nu ska jag gå och hjälpa mamma och duka. blir go mat i dag =D
Ha en trevlig kväll pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0