Im still so mad

Morning !
är hemma i dag . inte så konstigt men men !
Ska skriva svenskan som vi ska lämna in i morrn sen min önskalista =)
Sen i kväll drar jag nog till kevin om det går nån buss !

i går efter skolan gick jag på stan med linda och frida.
Gick lite med pappa också och köpte paket till lillsis !
Råkade skrika "jag orkar inte mer" typ det högsta jag kunde utanför intersport när jag höll på dö av svält.
Sen gick vi till max. beställde det vanliga Miniskrov med plus meny lökringar en orginaldressing och en smältost. Kan det bli bättre ? Medans dom andra åt mål med ägg typ . GOTT FRIDA ;) . Sen var jag så cool att jag fick i mig en hel kaffe kopp , det du emila och mar ;) .

Sen drog vi till frida och började kika på hemavan . Och gissa vad ? 
HEMAVAN ÄR SPIKAT =D Sportlovet kör emma oss upp och vi ska vara där i 5 dagar och 4 jävla nätter =D=D=D
Kunde inte bli bättre !!!! . Åka bräda, umgås och dricka ! OCh vi fick det till ett jätte bra pris också !!
Blev nått på 3 tusen för stugan och vi är ju endå 5 pers så det blir ju super :D:D
Jaa som ni ser så jag är så taggad så jag bara vill fara nu direkkkttt !!!
Jag Emma lu Emma a Frida och Linda . the best =D

Sen såg vi bonde söker lyx prostituerad och sen så gjorde jag slingor i emsans hår !
Sen drog jag och linda hem och resten ska jag inte snacka nått om för jag är så grymt besviken och förvånad.

Nu ska jag ladda om batterierna ordentligt.
Heeey !

<3

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Dom som är bland det bästa på jorden <3

2008-11-27 @ 12:25:33
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Äldre än 12

man slutade med önskelista när man fyllde tretton!

2008-11-27 @ 12:53:54
Postat av: e

ååh, minnen altså =)

2008-11-30 @ 19:27:50
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0