hit me with your best shot

Heeey :)
Nu kom jag och linda just till emma lu och jag snörde mig över datorn ;)
Som sagt . kvällen spenderas med linda s frida l och emma och vi ska se idol äta gott osv JAG HOPPAS PÅ SANNING ELLER KONSEKVENS från typ 2000 (A) .

Aja nu har jag i alla fall slut jobbat :) känns bra . blir nog sommarjobb till sommarn :)

I går efter jobbet träffade jag upp linda på stan . där jag köpte en halduk och en underbar volang klänning med öppen rygg från gina (får visa sen) Och ett ljus grönt nagellack från lindex. väldigt likt "henry" på make up store.
Sen gick vi och käka på dallas där vi träffade lea och erica !
Efter det for jag hem. han äta en macka och packa grejjerna sen skyndade jag mig till badhuset och badade med emma li, jocke, jocke krille robert burre johan och felix :D där badade vi ett tag sen skyndade jag mig och dusha och så för då väntade kevin utanför :) sen gick vi hem till mig pratade och såg film. sen där  i slutet var båda så jälva trötta så vi höll på somna. tex denna konversation visar hur trött jag var
kev- ja men typ en månad. eller nej 8 veckor.
jag-ja men det är ju en månad ?
Nääe helt sjuk. sen for han hem och jag sov och snosade så mycket så jag fick en kvart att göra mig klar på morgonen men jag är ju sååå snabb med mina brandmansgener ;) ha-ha !

Måste även säga att linda äger på gh med hit me with your best shot. Peace /linda

Nu ska jag äga henne ;) . Heeey Im in a band lallalalala . !
- vi ses
- inte om jag ser dig först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0