every day for something new

brukar du komma i tid: Haha jaa oftast !
vad hade du i din mun senast: En morot (A) gud vad nyttig jag lät.
när mår du bra:  När jag inte mår dåligt ;)
när blev du fotad senast: Haha yesterday med rossanna. grymt snygga bilder så scrolla ner.
hur känner du dig nu:  Bra men fryser lite !
kan du laga mat: Jamen typ :)
vad pluggar du: Spektrum skapande kommunikation
vad tycker du om fötter: fötter kan väl vara mysiga men hälar är det äckligaste som finns.
är du smart: (A) haha
vad har du på dig:  Hot pants och en svart stor we tröjja, mysss :)
är du aktiv i skolan:  försöker i alla fall !
vad saknar du:Att någon andas i mitt hår och har en arm runt min midja medans jag sover
när och varför grät du senast: Åt grace förra veckan ;D
hade du en bra kväll igår: Haha jaa var ju med lillan så
din favoritdryck på morgonen: Juice
vad ska du göra i sommar: jobba in massa cash
är du nöjd med ditt liv: Pretty much !
vad vill du jobba som: har ingen aning :S
har du tråkigt just nu: Haha lite . samhälls boken ligger framför mig så.
vad gör livet värt att leva: Underbara vänner och familjen . får inte glömma kläder (A)
vad i livet ångrar du: Massor.
är du musikalisk: haha kan då inte spela nå instrument.
vad lyssnar du på för musik: Väldigt blandat men lyssnar väl på musik 24/7 typ.
är du bortskämd: får höra det ofta men jag tycker inte de (A)
är du trött:  jaoja.
vad gör du imorgon: Skola sen blire nog emms frida och lohan !

där fick ni lite svar på det . Annars kan ni ju göra ett eget quiz åt mig och ge mig lite frågor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0