But you won't take away my pride NO NOT THIS TIME !

Heeey B)
Haha tisdag
. känns fan som torsdag för jag vill ha helg nuuuuuee !
Började med geografi då jag somnade under filmen vi såg. Sen vare matte och sen svenska och sen sluta vi =D halv 2 i stället för 10 i 3 ! Då drog Jag Anna Mari evelina och emme på waynes och fikade !
Sen gick jag på stan med Lohan och köpte en foundation till min sis, och en shorta.

Sen drog jag till byske school . gick med min sis hem och hon höll på halka i hjäl sig så när jag till slut tog tag i na och tänkte "nu fåre vara nog med ramlet" så då faller hon ju såklart just när jag hjälper henne =O men det var kul att se i alla fall. Sen hämtade vi upp ellos och sen gick vi hem och åt fisk soup med min fader .

I kväll blire plugg på samhälls svenska och psykolooogi (har prov i morrn så) .
Känner mig dock seg så får se hur mycket plugg det blir.
Annars säger jag bara att jag är fruktansvärt less på skolan.
Hur ska man göra när allt går dåligt även om man försöker allt man kan ? Eller när man vill så mycket men inte kan konsentrera sig ? ARHhhg.

Annars piggar detta upp mig.

Vampire weekend - A punk

Och denna gamla goding.


Plain white t's - Hey there delilah

That by the time that we get through,
The world will never ever be the same,
And you're to blame.


Oh it's what you do to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0