Baby when you tear me to pieces That's money honey

Hey hey !
Tänkte snabbt dra om min dag innan jag ska återgå till mitt plugg !
ja . mörkt när man går in på skolan. mörkt när man går ut !
Haft några lektioner och ett litet hål ! Satte på mitt nya lås och nu ska det sitta där tills jag dör....
eller i alla fall tills jag går ut trean !
Annars hare inte hänt så mycket ! har typ 100000 sms på mobilen som jag måste ta bort för minnet är fullt :( så tokigt blire när man har gratis sms. men tack är väl det annars skulle pengarna vara slut på stutts !

Nu i kväll blire som sagt plugg. sen blire vattegympa med flicksen :*
Sen blire hem och plugga i gen och sen försöka få sig lite sömn.
nej men seriöst nu babblar jag bara !
Men känns att detta behövs i alla fall.
En lite upppiggande låt för en mörk vanlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0