Answer?

Godmorgon :)
förlåt för dålig uppdatering men vårat internett dampa i går så..
gick förövrigt och la mig jätte tidigt i går. somnade kanske 9 (A)
Så skönt för har inte sovit ett skit på hela veckan. så nu ska jag vara pigg hela natten !

I dag äre skola sista dagen före prao =)
Efter det bär det av till ursviken haha till anna !
Där blire sova, göra sig i ordning (HARINGETATTHAPÅMIG:S), käka och sen partyyyyyyyyyyyye ! =D

Annars äre inte så mycket som hänt. eller jo klarade bara ner två pizzor i går :( skulle igentligen bli tre för jag gick och hämta en sån här veg pizza för alla säger att dom är så jävla goda. men sanningen är att dom smakar SKIT!
Så två är väll inget super rekord =S

Vad händer i helgen då allihopa ? =)



Förövrigt tack vaktmästarn som fixa mitt skåp ! I love u !
och att jag har långkallingar i dag, bussen är alltid 5 min sen och jag fryser ihjäl....
Heeey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0