Torsdag kväll

Hejsan allihopa :) har inte bloggat för min dator är sepe, men nu är jag hos Pontus så jag utnyttjar hans dator .

I går for jag ju till hamn till emilia och var med hon evelina och mari ,och där grillade vi och sedan rökte lite vatten pipa osv :) kul kul ! Sedan ringde Linda några gånger och jag vart lite avis på henne när hon har så kul i göteborg ;)

I dag så har jag jobbar, cyklat och köpt glass med min mamma, den här nya magnumen är hur god som hällst !!. Sedan så for jag och hämtade milla min kusin och var med henne fram tills vi skulle och äta mat hos min faster , super gott. och sedan efter maten spelade jag elina teresa milla cia och mamma baskeet, haha jätte kul . (kommer upp lite bilder sedan från detta).
Och sedan hamnade jag hära :)

I morgon ska jag till stan, shoppa lite och sedan färga håret på attityd :) Blir typ ljus brunt lite mörk blont kanske :) haha bara det inte blir orange :S men det känns som när man gör det på salong ska det fan bli bra !
Sen så ska jag snar klippa mig och funderar på att klippa lugg :] Ni vet, en rak lång lugg, vad tror ni skulle det blir fint ? :)



Sen i morgon fyller ju även min älskade syster 14 år :) Så hon ska få 5 pressenter av mig ! Haha , sen ska vi och äta tårta och middag hos moster emma, och sedan fara till sound of music, tror det blir väldigt kul :)

Nääe nu ska jag vara social med min kille , Pusspuuuss :)

Kommentarer
Postat av: EmmA

Klipplugg ;)

2008-05-02 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0