Tisdag 6 maj

Halllåå aliihopp :)
Har just kommit hem från jobbet och har börjat plugga lite, sitter och skriver om antiken som ska vara inlämmnad i kväll, känner lite press :S

I dag spelade våran grupp upp vårat forum spel om droger för Sörböleskolan 9c och killarna från 9D, Och Jag var såååå otroligt nervös, när andrea skulle ge mig en cigg (ipjäsen) Och jag skulle låsas tända den höll jag på skaka i hjäl mig. Gick trotts det ganska bra, tappade bort mig en gång men annars helt okej :) . Jag är ju förtryckare och är en riktig bitch i pjäsen, så jag hoppas att inte dom som såg den tror att jag är så på riktigt (A) , Kommer upp några bilder på Jag och Andrea sen, Haha eller ska jag säga Natalie och Jimmy ? ;D.

I kväll blire plugga och se desperat houswifes, mari sa att någon skulle dö så jag är lite nervöös, vill se nu !

I morgon har vi matte nationella och jag kommer säkert få skit dåligt, men jag bryr mig som inte, ligger lungt till endå och matte har alltid varit mitt problem ämne så jag har inte så stora förhoppningar :P. i morgon ska vi visa upp forum spelet för klassen, men där är jag inte så nervös, tror det blir jätte kul :D
Sedan ska älsklings pontus följa mig hem, får se vad vi hittar på :)

På torsdag äre ju dags, LUGG ELLER INGEN LUGG ? JAG får beslutsåååååååååångest !!! Ahhhrrrgg !

  

Kan inget göra än skratta (A)

Puuspuus



Kommentarer
Postat av: EmmA

hahahah farlig du såg ut :O

2008-05-06 @ 23:17:16
Postat av: lea

hah ja vet ;P kunde inte låta bli ;)

2008-05-07 @ 20:38:45
URL: http://Leawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0