Theres a reason

Nu har jag just kommit hem , sov ju hos mormor i natt :)
Var kul i går föresten, var hos Evelina :) !
Sen nu ska jag nog upp och köpa mjukglass med syster och elina,
och sen kanske göra lite mer slingor i mitt hår ?
I kväll kommer pontus, vi ska väl se melodifestivalen, godis och prata och så.

I går hade jag föresten mitt bena,
luggen börjar bli lite lång nu och jag börjar faktikst lessna lite.
Så jag provade mitt bena, Och jag tyckere var ganska fint :) Skulle i gentligen vilja ha lång lång mitt bena !
Vad tycker du ?
 

Åh , Alltså varför kan det inte finnas Monki i skell ?
Världens snyggaste kavaj vill jag ha därifrån, Den var med i sofis mode denna vecka.

  

Ajaaa, Puspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint med mittbena ! :)

2008-05-24 @ 15:37:32
Postat av: Emmis

You're beautiful it's true

2008-05-24 @ 16:21:30
URL: http://emmaalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0