Syskola med Farmor

Har just varit hos farmor, och hon har hjälpt mig sytt en kjol, haha det var det hemliga :] !
Hittade ett jätte fint blommigt tyg i förr går , men våran symaskin är trasig, så då for jag till farmor.
Jag är ju dessutom inte den bästa sömmerskan i världen, men tack vare farmor vart den bra !
Är faktiskt väldigt nöjd över min sommarkjol ! =)

 

Sen gjorde mamma jätte god mat i dag av kyckling och ris, och sedan för att hon ska bort i morgon gjorde hon en god efterätt gjord av kladdkakemuffins med grädde och färska jordgubbar, så jag har ätit den första jordgubben i år, och dom smakade tom godare än vad jag minns . Mmmmmmm jordgubbe :] !

 

 Pusspusssötnosar

Kommentarer
Postat av: Emms

MUMS vad gått det går ut att vara ;)
Joo man grät svin mkt :o
herremin

2008-05-20 @ 17:00:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0