Sommarlov

Jag och Linda kom på i går , att vi har ju sommarlov :)
På Måndag är vi lediga och på tisdag äre bara avslutning, Så nu är vi fria och det känns så bra som det ska göra !

I går Måste jag bara säga att vi åt en jätte god efterätt.
Den inehöll glass, jordgubbar passionsfrukt och honung och var verkligen smaskens ;D



Efter tag senare kom ju Linda Matte och Pontus.
Vi hoppade stutsmatta och spelade kubb, Och såklart körde vi killarna mot tjejerna.
Haha vi vann två gånger, och dom en, Yeeeaaaa :) !
Sen så grillade vi korv och marsmellows, och sen gick vi in och såg på film !
Riktigt kul faktiskt !

Nu i kväll så blire Lea som ska  ha kalas för oss tjejer, Och vi ska vist få äta etiopiskt mat.
Lea vägrade berätta i går för jag och Linda vad det skulle vara, så det blir spännande ;)

Nu ska jag gå ut och sola litegran , Är ju skinande sol ute :)

Pusspuss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0