Slapp Amanda

Nu har jag just varit och jobbat, tack och lov följde syster med så det gick fort :) Sen for vi och köpte godis och så . Blir nog att tare lungt i kväll med film och så :)

I går så var jag med Lindsay Lohan så kallad Linda, vi hyrde God Luck chuck och pratade :) Sen skulle jag jui sova själv i gentligen men pontus kom hit kring 1 halv 2.

I morgon äre skola då , sista veckan man måsste ta i känns det som, men jag är så trött, känns som jag inte har någon kraft kvar. Jag och Linda beslöt i alla fall i går att denna sommar ska bli den absolut bästa, vi ska fan hitta på saker nu, inte bara sova bort dagarna och se på film för att det är dåligt väder, nej denna sommar äre kul som gäller :D ! Nu ska jag äta, Pusspuss

-The Pieces Dont Fit Anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0