Måndag

Åhh jag är trött , tycker man ska ha blivigt lite piggare nu med lite lediga dagar plus att jag hade sovmorgon så !

I dag har jag varit på skolan, haft lpl och matte, sen for jag och Emilia och Linda j till stan, gick ett tag sen gick jag och emilia till Attityd och fixade en ny tid till mig för att göra om , sen så gick vi och fikade på wayns, En kladdkaka och en blåbärsmuffins delade vi på :) Mumms !

Nu har jag just hoppat stutsmatta, som vi just satt upp, så vi har brottas och hoppat ( A ).

I går vaknade jag ju hos Pontus, vi myste sen spelade vi crocket, pontus var jätte söt och vart jätte arg när han förlorade :] , Han förstörde praktiskt taget hela gräsmattan + åt lite , eller hur ? ;).
Sen for jag till ursviken och var barnvakt åt Milla och Cia, super kul :)

NU ÄR STORA FRÅGAN ?

1 Ska jag omfärga håret? ifall ni svarar Ja, isåfall ljusbrunt eller mer blonda slingor?
2 Ska jag klippa lugg?
                                                                                                                                  Skulle uppskatta svar :D


Kommentarer
Postat av: EmmA

ahah gullunge!
Mer slingor å lugg tkr jag ;)

2008-05-05 @ 20:23:29
Postat av: alexandra

svar: tröjan kommer från monki :)

2008-05-05 @ 21:07:37
URL: http://mhmmm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0