Måndag den 12 Maj

Hallåå allihooopp ! =)

Har just hoppat stuttsmatta och jag kan säga att jo, det tar lite på kontitionen ;D
I dag har jag haft skola då , suck, Jag som är så trött skulle inte dö av en ledig vecka, sen så har vi ju ingen sovmorgon i morn för vi har nationella matte. I alla fall så hade jag kommunikation och matte, sen for jag Linda Linda och Emilia ner på stan och fikade på wayns. Jag och Linda delade på en blåbärs muffin och en kladdkaka , Mumms fillebaba :) Jag och Linda har även spelat in en väldigt bra låt i dag på hennes mobil , Någon som känner i gen imbawimbo maopepo , HAha från Joe jättegorillan ?

köpte en random bikini överdel i dag från Gina tricot för 79 kr, Blir nog någon till, men det är ju bra att ha en vanlig svart så :)



En rolig rolig rolig nyhet är ju att våran klass ska nästa onsdag på någon flygutsällning nått sånt, i Luleå :D , Så vi ska åka buss på morgon, se det där , sen fara in till luleå och äta lunch och sen shoppa :D . är verkligen jätte taggad, få slippa skolbänken lite och få shoppa någon annan stans än här :) Haha måste bara spara lite pengar !

Närmaste dagarna ser annars ut :
Tisdag Pontus
Onsdag Linda

Nu ska jag gå och se one tree hill med min sis och elina :)  Pusspuss

Jag älskar dig Pontus fahlgren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0