Lördag

Hejsan allihopa :) sitter och lyssnar på teresas nya skiva Melissa Horn- Långa nätter, Den är faktiskt väldigt skön:)

I går Så åkte jag teresa mamma och elina till stan :) vi gick på stan lite och jag köpte en kiol, Sedan for jag och färgade håret, satt där i tre timmar, haha . men men det vart oranget :S är inte alls nöjd, ville ju ha ljus brunt. så jag ska ringa dit och fråga om jag får komma tillbaka så dom kan fixa till det .. nääe ush det är super tråkigt :/ 
Sen så for vi till emma och åt middag, sen var det paket öppning :) Teresa fick typ en mick, skiva, pressentkort och lite sånna grejjer :) . Sen av mig fick hon en randig tröjja, en tshirt ett linne en maskara och ett par örhängen ! Och Hon var typ nöjd, kanske ska hon lämna tillbaka linnet annars vart hon super nöjd ! =D
Sedan efter det for vi till skellefteå arenan, och såg sound of music , vi satt på rad 7 så det var väldigt mäktigt och jaa, jag tycker det var bra :) Så nu har jag varit på två musicaler med Pernilla Vahlgren, Greas och Sound of music. och duktig är hon!
Sen for vi till emma och hade lite "efterfest", och sedan for vi hem.

I dag ska jag plugga, plugga, plugga :/ Sen ska jag till pontus i kväll :) haha Åh, Min älsklings faita (pontus hund) Har blivigt klippt, Haha hela kroppen utom huvudet, haha hon ser ut som ett sött litet får :].


NU KOMMER DET MASSOR AV BILDER : D (från min ledighet)

   
Milla kusin, Basketen och Teresa och Elina
   
Lilla fåret och Pontus <3
   
Teresa elina och Pappa, Emma mormor och morfar, Jag och Mamma med mitt oranga hår:( , Sound of music.

Kiol från Gina tricot, 199 kr. Den är lite högre och jag älskar färgen :)

Sedan tänkte jag bara säga grattis igen till Teresa, Och till Jag och Pontus 1 år och 1 månad, Älskar er :)
image68 image70

Kommentarer
Postat av: alexandra

söta bilder :D

2008-05-05 @ 18:51:06
URL: http://mhmmm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0