Lördag den 10 maj

Hejsan allihooopa :)
Nu ska ni få er en liten uppdate vad jag hållit hus ;D

I går så hade vi främmande av våra kusiner med familj, familjen marklund och ujje :) Så vi barn och pizza och hoppade stutsmatta osv, kul kul :) Sedan for jag till pontus och d var vi med olle och björn ett tag sen for vi hem och jag somnade snabbt snabbt !.

I morshe  så gjorde Pontus frukost åt mig, snäll pojken :) Sen gick vi ut och lekte lite med fajita, och sen spelade vi crocket, jag vann båda gångerna vi körde, haha ! :D sen fick jag verkligen sommarkänsla av att  ligga där i det ny gröna gräset med min älskling, Var som varmt men endå lite blåsigt, helt underbart :) Sen ringde vi till matte och sen for vi till kiosken och köpte glass, Jag köpte Magnum Mayan Mystica, som är jätte god :) och efter ett tag kom det lite mer filurer !. Sen kom mamma och hämtade mig.

Tänkte visa vad jag köpte i går med :



Ett par svarta solbrillor, Ur och penn, kostar 129, men nu 69kr :)
Ett nagelack från Kicks "sweet" från mavala 39 kr :)
Köpte även en t-shirt men den har min lillasyster tagit till elina så jag kan inte fota den, men den är vit med band på, (älskar ju musik så) från carlings 299 kr :)

Hittade även världens sötaste kiol, får se hur det blir med den :)

Ajjjjaaa , Händer i kväll då ? Pusspuss


Kommentarer
Postat av: lea

tack ska du ha ;)

2008-05-10 @ 15:18:10
URL: http://leawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0