Looks Good To Me

Skor, Åh jag älskare !
Och Nu har jag äntligen bäställt mina skor från din sko som jag vill ha , Nu fanns dom inne ! och jag Älskar dom !! jag tippsar även om några andra fina sandaler :)

  
Sko Från Din sko      
349 kr                           
(Snart mina)  


                     

Sko Från               Sko från                        Sko från                            Sko från           
Ellos.se                Laredoute.se                  Halens.se                         Dinsko.se
299 kr                    369 kr                             199 kr                               349 kr

Kommentarer
Postat av: lea

haha ;) äru typ blond nu ;O ?

2008-05-17 @ 18:56:09
URL: http://leawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0