Let me go home

Inte världens gladaste lördag kan jag säga, världens ensamaste lördag. Men men !
Jag sitter och ser pussy cat dolls gamla avsnitt, börjar ju om på onsdag blir kul =)
Min mamma och pappa har farit på parteyyy, fick göra mammas hår och raka lite av pappas hår i nacken, haha var jätte kul :) ! Sen har jag även haft stor snacka med pappa, och för en gång skull var det skönt, känns som han förstår hur jag känner nu. Annars så gör jag inte så mycket. försöker slappna av och känna att det är helg.

I går hade vi ju lite tjejkväll, med Frida Emma Lu Emma A och Linda , var faktiskt väldigt skönt. Känns som vi inte pratat på jätte länge, och det var nästan bara det vi gjorde nu så :) Dom duktiga Frisörerna gjorde även slingor på mig, några vart faktikst väldigt bra, men det är så svårt med mitt hår för det verkar villja vara oragne :(

Var ju även barnvakt i går till mina älsklingar, vi for och köpte gladd, lekte, åt mat, och var i lekparken. haha var så sött för 2 killar kom och lekte med oss i lekparken som var kanske fem år. en av dom hade värdens sötaste glugg och hela tiden var i extas typ - Jag ska laga tåget med min skiftnyckel . Jag vart lite små kär :)

                image93



In love with who I wish you were?, I wish you were here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0