God morgon

Lite sov morgon skadar inte mig kan jag ju säga :) Jätte härligt.
Ska ta halv 12 till stan , sen ha idrott och lite engelska sen är jag klar för dagen.
I kväll ska jag och Linda se någon film som hette freedom writers, tro ja :)

Fick en kommentar i går med namn "bekant" , Och jag tänkte bara säga i fall du tycker så , så kan du ju för det första berätta vem du är och sen berätta vad jag gör som gör att du tycker så , för när jag får en såndär kommentar förstår jag ingenting. Såå i fall du verkligen tycker så , stå för det !

I går när jag såg Desperat, så åt jag fryst mango och drack ett glas vatten med is :)
Det är jätte gott, visst mangon är ju god när den är tinad med men jag tycker den är lika god kall :)
Här har ni en bild:


 
Ajaa , Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0