Glad och mindre glad

Denna morgon vart jag glad glad glad,
för jag såg nämligen att jag vunnit aktion på tradera,
och inte bara vilken sak som hällst ,
utan min älskade kavaj :D !

 
Hoppas den hinner komma innom en vecka så jag kan haren på nån avslutningen fest ;D

En annan sak som gör mig glad är att mina skor, dom jag beställde från din sko och fick en storlek större, fanns i skellefteå i 38 så jag fick dom i dag :) Jag älskar dom och tänker bo i dom !

Den tråkiga saken var att Musikalen som Jag Pontus Matte och LInda skulle på i mrogon är inställd och dom kanske ska köra den på tisdag :( och då äre ju avslutningfest . Så jag hoppas dom ändrar för jag vill se den !!.

Nu ska jag äta , sen fara till Linda :) Hon köpte lite godis efter skolan, och jag taco chips (HUR GODA SOM HÄLLST) Och sen ska vi se film . Seees ! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: sau

älskar den kavajen!

2008-05-29 @ 22:33:36
URL: http://sau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0