Barnvakt

I dag var det ingen skola, för jag är barnvakt i stället åt mina favorit kusiner , milla och cia :)
Så vi ska snart fara till lekparken :)
I går var jag med min älskling, och pluggade masssor . sen så sovde han hos mig :)
en konstig grejj som hände var att jag hade ställt veckarklockan på halv 9, sen så hade jag satt migg upp i natt, och sagt - Har väcklarklockan ringt ? sen kollade pontus på kl då var han 4 på morgonen, så han bara nej det är länge kvar. och då hade jag blivigt jätte virrig och typ sakt att min klocka gick fel och gått ut och kollat på klockan i hallen och massa. jag var visst hel phyk (A).
Men de är inte det värsta jag gjort i sömnen trotts allt
;D

I kv blire tjejkväll med nåra flicks, har varit och köpt hårfärg för vi ska slinga några blonda slingor i mitt hår, sen så en ansiksmask :)  Kommer nog bli kul !
Nu ska jag dra till lekparken, favurite place in the world , HAHA :)

Kommentarer
Postat av: olivia :)

haha for du inte för det :O ?

2008-05-17 @ 11:23:40
URL: http://oliviak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0