Äntligen fredag

Så i dag har jag bara varit på skolan för att redovisa och visa betyg :)
Fick betyg i Engelska, Svenska och Människan sosialt och kulturellt ! Och jag är väl ganska nöjd :) .
Sen så redovisade Jag linda och linn om Du blir vad du äter ;D ahha !

Efter skolan for ja och shoppade lite examens kläder , inte för att vi har nån examen men endå ;) .
Men är inte säker på vad jag ska ha än såå.. aja vi får se ;D

I kväll ska jag vara med Pontus Linda Och Matte, vi ska nog spela kubb och vi får se vad vi gör sen ! :)

Ha en trevligt kväll ! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-30 @ 22:17:21
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0